Har I have styr på jeres kundedata?
Boost jeres salg, styrk jeres kundeservice og målret jeres markedsføring med Microsoft Dynamics CRM

Der er flere gode grunde til at vælge Microsoft Dynamics CRM
Boost jeres salg – når I ikke kun ved, hvad jeres kunder har købt, men også hvad de har vist interesse for, og hvor deres næste køb kunne ligge. Løft jeres kundeservice – med systematisk oprettelse af kundesager og funktioner som chatbots og portaler. Målret jeres markedsføring – så I rammer jeres kunder med det rigtige budskab, det rigtige sted og på det rigtige tidspunkt.
Problemfri integration med andre Microsoft-værktøjer, ERP-systemer og andre forretningsprocesser. Platformen kan skræddersyes og skaleres til specifikke brancher og arbejdsprocesser. Power BI visualiserer trends og understøtter beslutningstagning
Cloud-baseret løsning giver problemfri adgang til data og robust infrastruktur. Overholder globale standarder (GDPR, ISO, HIPAA) og beskytter følsomme data. Automatiserer repetitive opgaver som dataindtastning, opfølgninger og rapportering. Avanceret rapportering og dashboards giver indsigt i kundeadfærd, salgstrends og operationelle flaskehalse.
AI-drevne værktøjer forudser kundebehov og markedstendenser, hvilket understøtter strategisk planlægning


Modulopbygget suite - samme data
Modulerne i MS Dynamics CRM-suiten gør på samme tid platformen robust, fleksibel og skalerbar. Og I kan tage ét skridt ad gangen i takt med, at jeres organisation og behov vokser. Særligt tre moduler er ofte centrale i en effektiv systemarkitektur i en kundevendt system arkitektur
Dynamics 365 Sales
Giver adgang til værdifulde data som salgshistorik, igangværende sager og besøgsrapporter, når og hvor du har brug det. Du ved ikke kun, hvad dine kunder har købt, men også hvad de har vist interesse for, og hvor deres næste køb kunne ligge.
Dynamics 365 Customer Service
Systematiserer oprettelsen af kundesager, sporing og løsninger og gør det nemmere og hurtigere at give relevante svar. Og ved hjælp af generativ AI og automatisering kan systemet også delegere opgaver og sager til det rette sted i organisationen.
Dynamics 365 Customer Insights and Journeys
Hjælper jer med at skabe, administrere og analysere jeres markedsføringskampagner. Den integrerer e-mail-marketing, automatisering, kundeengagement og dataanalyse for at optimere kunderejsen. Med kraftfulde værktøjer og AI-drevne indsigter kan I effektivt nå ud til jeres målgruppe og forbedre jeres marketingresultater markant
Kom et skridt foran alle andre
Sign up til vores nyhedsbrev.
Tak for din interesse i NexusOne. Vi glæder os til at dele mere af vores verden med dig, og via vores nyhedsbreve levere inspiration til, hvordan du kommer et digitalt skridt foran alle de andre.